• La marca de cosmètics per a professionals de l’estètica i la fisioteràpia canvia d’imatge i de marca per formar part de la gamma professional de OXD.

  • Aquest canvi només tindrà efectes estètics i no suposarà modificacions en les fórmules, preu o qualitat dels productes.

logoA partir de l’1 de gener els productes +B.O experimentaran canvis en la seva imatge –principalment en el seu etiquetatge encara que també en alguns envasos– a causa d’un canvi progressiu de marca.

+B.O ha estat durant gairebé 15 anys una marca de referència per a tots els professionals del sector. Els seus productes, de reconeguda efectivitat i qualitat, passaran a formar part de la gamma professional d’OXD, coneguda –fins al moment– com a marca de cremes i gels musculars per a esportistes.

OXD Professional Care neix amb la voluntat d’acostar els productes que utilitzen diàriament nombrosos atletes als professionals de la fisioteràpia. Així, a través de les seves mans i la seva recomanació, els productes OXD seran coneguts pels seus pacients i, per extensió, pel públic en general.

Aquest canvi no suposarà la supressió de productes ni el canvi de formats.

Així doncs, la integració de +B.O en OXD Professional Care respon a la necessitat que la marca pugui oferir una gamma variada i completa de productes als fisioterapeutes i professionals del sector. I és que +B.O compta amb més d’una quarentena de productes entre els quals destaquen cremes i olis de massatge, olis essencials o gels a base d’ingredients naturals. Tots ells són coneguts i utilitzats per molts professionals que trobaven en +B.O el producte ideal a cada moment i que a partir de gener podran seguir dipositant la seva confiança en OXD Professional Care.

bodegon

Essencialment és un canvi estètic

Aquest canvi no suposarà la supressió de productes ni el canvi de formats, que es mantindran igual que en la seva marca predecessora. Tampoc significarà un augment de preu ni la modificació de les fórmules dels productes. Es tracta essencialment d’un canvi estètic que, a més, ordenarà i donarà més sentit a l’organització interna de Telic Group, formada per marques i divisions. D’aquesta manera, a la divisió de fisioteràpia constarà OXD Professional Care com marca insígnia, en l’estètica UMAN i en l’esportiva OXD Sport.